donderdag 6 augustus 2015

lijntrekken

Daar ben ik goed in........ als ik mijn rit van vandaag op de kaart afteken, zie je allerlei km-hokken die ik aantik met de wielen van de scoot. Eerst even wat ijs scoren bij AH en dat thuisbrengen, dan de hele Linie volgen , Tuindorp, Quelderduijn, de Schooten (de Ah-dinerzegeltjes in brievenbus afwezige vriendin gepropt), terug via het Schooterpark, de Rijksweg en de Visbuurt door (viert Feest met oa. Spijkerbroek hangen... waar je zin in hebt, maar leuk om weer iemand de gracht in te zien kukelen....), en dan naar de dijk naar Huisduinen en weer terug langs die zelfde heerlijk koele dijk, met mooie luchten, zeilbootjes en een heiige zee. Uiteindelijk moest ik wel naar huis, de scoot wou verse prik en ikzelf was ook wel aan een ijsje toe.
Een ander betaalt veel geld om zoveel te zien en te ervaren, ik heb het allemaal onder handbereik. Verwend nest ben ik.

1 opmerking: