zondag 9 augustus 2015

KOEKIE, BEDANKT!

Mijn grote ex-kater Koekie, heeft nog steeds last van overeten. Hoewel hij hier al jaren elke dag genoeg in zijn  voerbak vindt, heeft hij -vooral na het optoppen van de etensbak smorgens- de neiging meer te eten dan zijn maag toelaat. Gevolg; niet zo lang daarna komt er een deel maaginhoud terug en aangezien mijn kurkparket een perfecte schutkleur heeft, merk ik het niet altijd meteen op. Zo ook gisteren, opeens lag ik languit over een aantal spullen gedrapeerd, met een schoenzool vol gladde substantie. Het schoonmaken is niet zo erg, maar ik ben heb op diverse (niet altijd openbaar getoonde) lichaamsdelen nu voorzien van prachtige blauwe, niet afwasbare, kleurtjes. Tja....
Thank you very much....

4 opmerkingen:

  1. hoihoi, ik volg je blog al een tijdje.
    wij hebben een poes waar regelmatig ook wat uit kwam aan de verkeerde kant. Dame is inmiddels op leeftijd en ik kreeg van iemand de tip over te gaan op seniorenvoer want oudere katten schijnen vaker problemen te hebben dat ze meer eten dan ze aan kunnen of verteerd het gewoon slecht. Raar maar waar ,sindsdien is het probleem zo goed als over. Sterkte met je blauwe plekken, groetjes Geke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Koekie heeft dit probleem doordat hij hongerig rondgezworven heeft. Hij was toen vrij jong (nog geen twee) en nu hij rond de tien is doet hij het nog steeds. Heeft niets met kwaliteit brokken te maken of hoeveel je aanbiedt. Neem het hem niet kwalijk behalve op zulke momenten.....

      Verwijderen
  2. Ai, da's naar zo'n valpartij! Wij hebben ook een hongerig poesje in huis en denken erover om zo'n speciaal voerbakje te kopen met een bult in het midden waardoor ze wat minder gulzig kan eten. Haar broer zou juist weer wat meer moeten eten. Zus smult als we niet oppassen zijn bakje leeg! Sterkte hoor met de blauwe plekken!

    BeantwoordenVerwijderen