woensdag 26 augustus 2015

Herfst of nazomer

Is het nog een beetje zomer of is het een invallende herfst? De waarheid zal in het midden liggen. Het is koeler (fijn) en het regent en onweert soms enorm, toch zie ik regelmatig ook zon en is het niet echt koud. Wel veel spinnenwebben, bramen, bessen aan struik en boom, vergelend blad, grootgeworden vogelkindekeintjes en ook de lammetjes zijn schaapjes aan het worden. De hei bloeit en de kegels vallen uit de dennen. Overal kleur door rozenbottels en lijsterbessen  en dat is prachtig. Paddenstoelen zullen ook wel snel komen, ik zag nog vrijwel niks, maar dat zegt niet veel.
Enfin, het hinkt nog wat op twee gedachten, het seizoen en ik geniet toch wel, al zijn de wat langere ritjes niet zo opportuun op dit moment.
Binnen vermaak ik me ook uit de kunst en met een goed gevulde koelkast en voorraadkast voel ik me tevree als een hamster met bolle wangen.
Het leven is echt wel leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten