maandag 3 augustus 2015

De geschiedenis lijkt zich te herhalen

11 jaar terug kreeg ik een diagnose om je rot van te schrikken, en 6 jaar geleden trof een brand mijn huis. De lieve vriendin die net aan het bijkomen is van een operatie na ook een nare diagnose, moet nu meemakien dat een forse brand haar appartementencomplex heeft getroffen. Er zijn geen slachtoffers, wel veel schade en evacués. Ik hoop dat ze niet thuis waren, maar volgens plan met de caravan een stukje vakantie inhalen, maar evengoed zul je maar zo'n boodschap krijgen.
Als zij er nou ook maar 11 jaar aan vast kan knopen.......

6 opmerkingen:

  1. Tsss, hoe is het mogelijk! Maar als de geschiedenis zich voor haar herhaalt is ze uit de brand en dat hoop ik voor haar en jou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker te hopen... brand lijkt me echt zo verschrikkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongelofelijk. Ik hoop voor je dat ze op vakantie zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat erg voor je vriendin. Komen bij jou nu ook weer herinneringen boven?

    BeantwoordenVerwijderen