dinsdag 18 augustus 2015

Crashen

Er zijn  van die dagen... niets wil zoals jij het wilt Vandaag was zo'n dag.
De hulp was er en hielp me goed met alles, maar tegen het einde van de ochtend was het meer dan genoeg geweest voor mij en was er even een total crash.
Nu, na een paar uurtjes op de bank, begin ik weer tot leven te komen. Maar de watermeter is afgelezen ondanks megaspinnen. De pc draai voorlopig weer goed en de tablet doet het ook weer. De kattenkots op mijn schaap, waar in inmiddels lekker ingezeten had,  is opgeruimd, mijn kleding verwisselt voor schone, en de kattenruzie gesust.
Het was niet mijn dag, dus.
Enfin, morgen weer een andere datum op de kalender.

2 opmerkingen:

  1. ja dat zijn van die dagen, die gelukkig ook altijd weer voorbij gaan met de dag erop een nieuwe ronde met nieuwe kansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk vandaag een betere dag!

    Groet,Marga

    BeantwoordenVerwijderen