zaterdag 22 augustus 2015

Betovering

Gister kwam vriend G., terug van vakantie, weer bijpraten. Had wat zorgjes en ik was klankbord.
Gisteren begon ook Lowlands en ik heb veel geluisterd en gekeken tussen de bedrijven door en was s avonds geheel betoverd (weer) door Ben Howard. Wat is dat mesmerizing idere keer weer. Ik denk dan van te voren, het is natuurlijk allemaal bekend wat hij doet en eigenlijk weet ik het wel, om prompt als een baksteen te vallen voor de sferen die hij weet op te roepen.
Vanmorgen gemarkt en fruit gekocht, er zijn weer zalife druiven en nog veel zomerfruit, en een vissie en op de terugweg ook gevallen voor een tas bij een tweedehands winkel, hij was ook nog eens de helft van de toch al lage prijs, dus geen grote aanslag op het budget, maar wel een lekkere tas, echt mijn ding.
Nu wacht er een dikke weekendkrant en zal ik eens zien wat er eventueel uit mijn handen komt vandaag, of niet....
Vanmiddag weer Lowlands en ik vermaak me best.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten