woensdag 8 juli 2015

Van alles en nog wat

Gisteren kwam B. goede vriendin, langs, gezellig bijgepraat en nieuwsen uitgewisseld. Beide vriendinnen met kanker zijn wederzijdse kontakten dus dan weet je meteen de laatste stand van zaken.
Vanmorgen schandalig uitgeslapen en vrijwel meteen de scoot lief aangekeken om erop uit te gaan. We werden het eens. Eerst de biospullen halen en thuisbrengen en meteen door voor een beperkte rit via Huisduinen en de duinen naar Nieuw Den Helder, het tijdelijke thuis van vriendin met keelproblemen. Ik had haar een laptoptasbeloofd en wilde die afgeven, maar ze was op en ik vrij goede doen dus daar ook bijgepraat. Ze moet eerstdaags naar huis want de indicatie voor tijdelijke verzorging is afgelopen.
Ze eet nog via een maagsonde en kan slechts kleine beetje water drinken, maar haar conditie verbetert wat, dus mag ze het zelf gaan proberen. Toch spannend voor haar, want de zorg die ze nu heeft biedt meer veiligheid en steun, dus heftig genoeg.
Via de markt aldaar (fruit gescoord) en de binnenstad (dweilen en onderbroeken gekocht)en via de kermis (vind er niks) naar huis. Sprak onderweg nog de partner van mijn Britse-Indische vriendin, en vermeldde dat ik haar al een poos mis. Ze zijn uit elkaar en ze woont inmiddels in Amsterdam en heeft alle kontakten verbroken. Mijn mails beantwoorde ze ook al niet. Dat is dan dat met deze leuke meid.
Inmiddels was ik net op tijd voor de Tour thuis en zit ik bij te komen.

4 opmerkingen:

  1. Waaide je niet uit je verschoning?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaar die nieuwe onderbroeken!!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat bedoelde ik indirect. Haha. Perfect opgepikt.

      Verwijderen
  3. Tjonge, je bent toch ook altijd lekker druk!
    Vreemd dat je niet op de hoogte was van die breuk tussen die twee, maar sommige mensen doen dit..

    BeantwoordenVerwijderen