donderdag 16 juli 2015

TV-star

Gistermorgen stonden opeens een paar mannen Kefah Allushmet een camera door het raam te gluren en te zwaaien of ze binnen mochten komen. Ik naar de deur want dacht aan een schoolproject of een buurt/regio dingsel, maar het was de EO. Of ze met me mochten praten en filmen. Nou echt gestreeld voelde ik me niet maar het gesprek ging over dingen die iets voor mij betekenden en ik liet ze een kreet (op een briefje boven de computer) een kleikopje (van mij, lang geleden door mijn vader gemaakt) en het schilderij dat vorig jaar door de bevriende kunstschilder voor mij is gemaakt en voor mij mijn vader symboliseerd. Ik vertelde over mijn levensopvattingen die niet echt des EO's zijn, maar die zeker niet oppervlakkig zijn en ze filmden zich rot.
Enfin het wordt ws in de eerste week van november uitgezonden, ik ben benieuwd, maar er zal wel stevig in geknipt zijn dan (niet wegens vieze woorden, maar het werd wel een heel gesprek).
Dus uw Vlas wordt beroemd...........
Maar ik wil niet in Man bijt hond hoor....


12 opmerkingen:

  1. Dat vind ik een mooie invalshoek voor een programma. Ik ben ook benieuwd. Laat je weten wanneer het precies wordt uitgezonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk. Ik lees jouw blog al jaren en zal zeker kijken als je op tv komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Man bij Hond verdwijnt van de buis, dus dat zal je niet meer redden :) Leuk toch, die 5 minutes of fame.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, waarschuw je ons nog even van te voren?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat apart! Waarschuw je je lezers,als het zo ver is?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat spannend. Help je ons tegen die tijd nog even herinneren?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stonden ze daar nou spontaan en toevallig of is je blog door redacties opgespoord?
    Enfin, ik zit voor de buis hoor tegen die tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn een weekje in Den Helder voor het programma en stonden spontaan voor mijn raam. Misschien valt mijn huis op (geel en oranje schilderwerk, klein stoeptuintje en er klonk lekker oude swingmuziek uit het open bovenraampje) of heeft iemand anders ze doorverwezen (daar woont een aparte)?

      Verwijderen
    2. Daar woont zeker een aparte. Een levenskunstenares namelijk.

      Verwijderen
    3. Daar woont zeker een aparte. Een levenskunstenares namelijk.

      Verwijderen
  8. Wat leuk Vlasje! Ik zal zeker kijken en ben nu al heel benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha leuk toch... Laat je tzt nog wel weer even weten wanneer het wordt uitgezonden? Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen