dinsdag 14 juli 2015

the carnival is over

Het kermisgebeuren is weg, zondag was de laatste avond en zoals gewoonlijk ben ik altijd verbaasd hoe snel ze dan weer weg zijn.
Nu komt er weer kermis....., nou ja dat geeft weinig overlast, staat iets verder weg en ook ten oosten van mijn huis.
Maar in de binnenstad is het weer allemaal wat genormaliseerd, hoef niet meer om te rijden en er lopen geen colonnes mensen langs mijn huis.
En ik hou erg van mijn rust, dat weten jullie wel.
Vriendin komt morgen weer thuis, heeft gelukkig goede hulp van vriendin die zelfs een paar dagen blijft i.v.m. acclimatiseren, prima!
Vandaag is de operatie van andere vriendin en ik hoop zo dat het verbetering/verlichting brengt.
Enfin, genoeg om over na te denken en om niet te vergeten dat mijn eigen leven het allerbelangrijkst is en het enige waar ik wat invloed op kan uitoefenen, een derde kalm-aan en opbouwdagje na een heftige oprisping van de buik zaterdagnacht. Spanning, warmte en misschien wat pindasaus lijken de oorzaak.
Het is lastig alles te fine-tunen met mijn sensitieve lijf.
Maar met liefde en aandacht en gezond verstand, en met vooral goede kennis van zaken kom ik altijd een heel end.
Toen anderhalve maand terug mijn Mariadistelcapsules op waren, besloot ik eens een pauze hierbij in te lassen en te kijken hoe het zonder ging en om misschien het lijf wat minder afhankelijk ervan te maken; gevolg mijn handen gingen weer helemaal stuk, ik kreeg hitteuitslag en overal plekjes en jeukjes. Snel nieuwe voorraad besteld en sinds eind vorige week weer gebruikt en ik zie mijn huid genezen. Zo nauw kan het luisteren, dus.




5 opmerkingen:

  1. Een wondermiddel dus. Ik had er nog nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weet jij veel van gezondheid. Ik heb nog een restje mariadistel en zal weer eens thee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mariadistel werd in het ziekenhuis in Duitsland waar mijn man behandeld werd voor kanker, zo ongeveer aan elke kankerpatiënt aangeraden. Apotheken in het stadje verkochten het allemaal, potjes capsules.
    Reguliere en complementaire zorg werken in dat land veel meer aanvullend op elkaar. .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een leverhersteller/helper en aangezien de lever de grootste filter is samen met nieren en huid, zo belangrijk voor je gezondheid. Daarom ook een heel brede werking en onmisbaar om van toxines af te komen. http://www.optimalegezondheid.com/de-voor-en-nadelen-van-milk-thistle-mariadistel/

      Verwijderen
  4. Wat goed dat die capsules dus echt hun werk doen. Mooi als je er zoveel vanaf weet dat je jezelf voor een deel kunt genezen :-) En rust ja, rust is onontbeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen