vrijdag 24 juli 2015

Stoom enzo

Blij met de stoomreiniger van het bekende merk K.
Gisteren de koelkast inclusief vriesdeel, schoongemaakt. Snel en grondig zonder gesleep met emmertjes en dweilen, het in en uitruimen is het meeste werk nu.  Ijsklonten krijg je zonder gehak weg en de boel is schoner dan ooit.
Goede aankoop want ook wc, badkamer en vloeren gaan heel goed. Kost mij minder energie , je hoeft nauwelijks of geen schoonmaakmiddelen te gebruiken en het is uiterst hygiënisch en snel. Licht en snel werken, dat is precies wat ik voor ogen had. Met drie katten over de vloer en een wat ouder huis, dat altijd snel schimmel aantrekt en kiert, alles ongelijk, rare hoekjes, is dit voor mij te gek!
De E-reader is volop in gebruik, ik heb alles wat ik al (gratis) verzameld had in  bestanden op de pc, inmiddels getransporteerd en zoek nog geregeld internet af. Lekker licht dingetje om vast te houden, goed instelbaar, doet lang op een volle accu zijn werk en is super makkelijk mee te nemen. Leest zowel in zonlicht als in het donker prima. Ook blij mee.
De rollator gebruik ik af en toe, als ik al veel doe op een dag minder, dan wanneer ik fris en uitgerust ben, maar is ook makkelijk mee te nemen in een auto, dus dan ben ik ter plekke mobieler dan voorheen.
Het wordt nog wat met me!
En geopereerde vriendin heeft alles buitengewoon goed doorstaan, is thuis en is van de ergste pijn af. Pffft, wat was dat spannend!


6 opmerkingen:

  1. Dat klinkt allemaal als goede investeringen. Is je van harte gegund en wat een goed nieuws over je vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ook zo blij met mijn stoomreiniger, snel en grondig alles hygiënisch schoon. Mooi dat je zoveel plezier hebt van al je nieuwe spullen en dat je vriendin alles zo goed doorstaan heeft. Alvast een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat dat stoomgeval goed bevalt.
    Ik ben ook zo blij met mijn e-reader, ideaal vind ik het.

    En goed nieuws over je vriendin!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn, allemaal goede berichten. Zo ga je goed het weekeinde in.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt allemaal goed! Ik heb ook pas een stoomreiniger gekocht... nog niet echt goed uitgeprobeerd, maar ik ga er ook maar eens mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen