zaterdag 11 juli 2015

Stemmenkoortjes

Hartstikke bedankt voor de reakties op mijn blogje van gisteren.
Het is heel geruststellend te weten dat die diskussies in mijn hoofd, door velen ook zo ervaren worden. Mensen praten er niet vaak over tegen anderen, waardoor je zomaar het gevoel krijgt een heel raar menspersoon te zijn.
Ook het moe worden van jezelf werd herkend en dat maakt dat ik me niet meer zo'n freak voel.
Nee, gek ben ik niet, zeker niet gekker dan de de gemiddelde mens, maar ja de echte in de war mens herkent dit ook niet bij zichzelf, dus dat geeft geen zekerheid.
Verder gaat alles goed hoor!  Gisteren bezoek van vroegere hulp E. die ook weer kwam bijpraten. Was aangenaam.
Vandaag, warmte en niets acuut nodig in de stad, dus met de weekendkrant en wat heerlijks in de theepot in de tuin tot de Tour begint.
Morgen koeler en tijd voor een ritje misschien.
Vandaag in de relaxstand. 
Hi de Hi!

4 opmerkingen:

  1. Doe je goed! Af en toe een dagje niks is heerlijk!
    Gelukkig kan ik die rust ook pakken, al zit ik dan wel weer veel achter de laptop ;-)
    Fijne zater-tour-dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://elitedaily.com/life/culture/people-talk-to-themselves/1105688/?utm_source=huffingtonpost&utm_medium=tr&utm_campaign=p10k80

    Dit vond ik wel bij jouw blogje passen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goeie al praat ik niet luidop met mezelf, meestal.......

      Verwijderen
  3. Ik las je blog gisteren en dacht hoe herkenbaar .Ook de man hier thuis is net zo ,zo ook onze Dochter .Al vinden we het soms wel behoorlijk lastig en vermoeiend .Ik denk dat heel veel mensen dit zullen herkennen .Niks mis mee dus

    BeantwoordenVerwijderen