donderdag 2 juli 2015

Standje overleven

Zelfs op de dijk was het stikwarm, aflandige wind, dus geen koelte behalve van het water zelf. Op en neer naar Huisduinen gereden voor zuurstof en wat Vit D, daarna bij Appie de ijsjesvoorraad en nog wat dingen aangevuld. Je zou bijna een stoel in de supermarkt neerzetten met die airco....
Thuis blijft het binnen omstreeks de 25 graden steken en dat is wel een stukkie aangenamer dan buiten, dus doe ik het daar mee.
Om het mezelf helemaal prettig te maken heb ik de Vakantiebieb-app op mijn tablet gezet en daar wat aangenaam, gratis, licht leeswerk gedownload. Prima oplossing en toch wel goede keus!
Op naar zondag en afkoeling. Op naar de Tour de France, Marinedagen en Zomerkermis, niet allen door mij zo gewenst, maar ik gun een ander ook wat, maar svp(gezien de geluidsoverlast) met westenwind!

PS, ik zie de reaktiemogelijkheid op mijn blog NIET als discussieforum, als je dat wilt, zoek een andere mogelijkheid.


3 opmerkingen:

  1. bedankt voor de tip van de vakantiebieb-app, ben er heel blij mee en ga lekker lezen

    Berber

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ja die airco's in de supers zijn nu wel lekker!
    Hoop voor je dat het westenwind is met die lawaaierige feestjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen