vrijdag 17 juli 2015

Geldboom

Mijn eigen geldboompje doet het goed dit jaar (m.a.w. ik was spaarzaam) zodat het tijd werd om eens wat vruchten te plukken.  Ik bestelde een rollator, want wil proberen meer te lopen, een echt goede stoomreiniger (het goedkopie van de A.ctioon kan boven ingezet) en een goede E-reader, met kaft. Jaha, veel geld, maar wel nuttig besteed m.i. De rollator is voor de gezondheid, net als de magnesium-produkten die ik vanmorgen bij The Gardens kocht. ( Wondergoed effect! Slikte al jaren Ca-Mg-Zn tabletten, maar kennelijk was dat niet genoeg. Mag.olie op de benen en buik en bitterzout in het bad geven een een energiekick aan de spieren waar ik versteld van sta.
De stoomreiniger maakt dat ik zelf meer in huis kan doen en de E reader is ter leringh ende vermaek en ter ontlasting van de accu van de tablet.
Als het Heer Post gerieft wordt alles begin van de middag bezorgd en ben ik dit weekend wel zoet.
Tevens kocht ik kadootjes en mijn eerste verse edameboontjes.
Mevrouw heeft  een leven als een luis op een zeer hoofd.

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor je dat er straks zoveel fijne en nuttige "vruchten" bij je afgeleverd worden. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch dat dat kan?! Lekker genieten dus maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. juist als je veel moeite moet doen om te sparen is het des te fijner als je er iets voor kunt kopen wat je veel plezier op gaat leveren of je werk gaat besparen of het werken makkelijker maakt. ik ben ook erg zuinig geweest en kon daarom een electrisch verstelbare boxspring kopen voor mezelf, over 3 weken word hij gebracht , oh wat ik zal ik daar van gaan genieten, misschien nog wel meer dan dat ik het zonder er voor te sparen had kunnen kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. in de ca. ma. zink combi zit magnesium oxide, dat is het pure mineraal kan je lichaam bijna niet opnemen, magnesium chelaat 150 mg slikken voor het slapen gaan op een lege maag geeft goede nachtrust en ontspanning van de spieren.
    eventueel kun je dan nog 1 calciumcitraat 200 mg nemen bij het ontbijt voor het behoud van sterke botten, zink zit in elke multivitamine en is belangrijk om ontstekingen tegen te gaan, als je een Multi slikt is apart zink meestal niet nodig.
    The Gardens hebben ook magnesiumzout voor in bad, veel goedkoper dan bitterzout en vaak net zo effectief. Bieke

    BeantwoordenVerwijderen