zondag 26 juli 2015

flitsstorm

De storm kwam snel en verdween ook zo maar.
Gisteren om half twee was er nog nauwelijks wind, om twee uur waaide je uit je hemmetje. In Den Helder zijn ook bomen om en veel afgewaaide takken. Op mijn gracht was dat niet zo te merken, die loopt oost-west, maar de straten en lanen die meer noord-zuid gesitueerd zijn, hadden de volle laag.
Ik zat knus naar de Alpe d' Huez dag van de Tour te kijken en vermaakte me prima. Gisteravond hadden de bomen nog zwaar werk, vanmorgen is het een mooie zonnige ochtend en de wind heeft al zijn wilde haren verloren.
Straks wil ik wel even een rondje rijden om te zien of er stormschade zichtbaar is , even ramptouristje spelen.
Net uit bad (met magnesiumzout) gekropen en dus zo fris als een hoentje.
Nog even wat administratie plegen en dan ga ik  uitluchten buiten.
Blij dat beide vriendinnen in een redelijke goede staat verkeren en stabiel lijken, dat geeft ook weer lucht, want het was zorgelijk allemaal.De dreiging is er nog, maar ook hier lijkt even windstilte ingetreden te zijn.
Gewoon verder met die zomer!

2 opmerkingen:

  1. Fijn,dat je vriendinnen opknappen. Meeleven vraagt ook energie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat het beter gaat met je vriendinnen!
    Overal was het een chaos hè...

    BeantwoordenVerwijderen