zondag 19 juli 2015

Diversen

Het kussengevecht was leuk! Ten eerste vebaast het mij hoe snel en hoe doordacht dit evenment van de grond werd getild en ten tweede het was gewoon lekker gek.
Het enige waar ik eigenlijk naar benieuwd ben is hoe ze de rommel van de rondstuivende kusseninhouden opruimen. Ik hoorde de kreet dat het park schoner zou worden achtergelaten dan ze het aantroffen.... Nou succes met veren en vlokken rapen, wat een klus!Want het leukst is natuurlijk als de kussens stuk gaan en vooral de veren in het rond stuiven. En daar gingen velen voor! Sneeuw in juli!!!
Heel lang bleef ik niet, want na de rit die ik eerder maakte, wilde de body wel graag plat. En de tour was te zien.
Vanmorgen ben ik de dag begonnen met een heerlijk bitterzoutbad (ook wel Epsomzout genoem, of engels zout), vol goodie magnesium.
Bieke merkte het al terecht op, er is veel mogelijk op dit gebied en het werkt als een trein. Ik merk dat ik aktiever ben en mijn insuline naar beneden kan bijstellen. Bovendien, o ja, echt waar; de chocoladetrek verdwijnt!!
Vandaag is het niet stralend buiten dus tijd voor binnenklusjes; opruimen, boeken downloaden voor de reader en kaarten maken en een paar posten (lopend met de rollator).
Weer wielrennen kijken en restjes kranten en tijdschriften lezen.
Alles op ut gemakkie, tis zondag , nietwaar?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen