vrijdag 31 juli 2015

Daar gaat ze

Waar ik al tijden plannen voor had, heb ik eindelijk uitgevoerd; een bezoekje aan De Groene Stek(http://www.degroenestek.nl/). Dit is een dagbesteding voor mensen die dat geestelijk of lichamelijk kunnen gebruiken en er worden biologische kruiden gekweekt. De Marine is een van haar klanten en in overleg kweekt zij wat ze willen. Meerdere horecabedrijven zijn klant en sinds kort is er ook een winkeltje aan verbonden en levert ze aan een Doe-het-zelf-zaak en aan AH-vestiging een rek vol kruiden voor de verkoop.
Leuk, leuk! De eigenaresse ken ik van kinds af aan, ze is de dochter van een vroeger stel waarmee ik bevriend was.
Het bedrijfje ligt vlak voor Julianadorp vanaf Den Helder gerekend en dat is best een stukkie rijden. Maar vanmorgen was het weer goed en besloot ik dit bezoek vandaag te gaan maken.
Het was er leuk en het rook er fantastisch, Een kleine en een grote kas dus, plus het winkeltje. Ik mocht allerlei stekjes meenemen en vond het hartstikke leuk.
Het ligt niet zover van de door mij zo geliefde kanoroute, dus dat werd de terugweg, plus de duinen en wat genoot ik weer! Onderweg volop bloemen en blaadjes geplukt voor verse bloemige thee, mijn dag is goed!
Yep, een perfect day!

3 opmerkingen:

  1. Ken je het nummer Silent Lucidity ook van Queensryche? Dat vind ik zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker, met prachtige tekst, al is de muziek me ietwat te bombastisch.

      Verwijderen