dinsdag 28 juli 2015

Back to normal

Hulp M. is er weer en dat voelt goed.
Het huis wordt weer zo snel mogelijk in goede staat teruggebracht (niet dat het een zooitje was, er is heus wel schoongemaakt enzo maar de puntjes ontbraken op de i) en ik voel me vrijer in mijn eigen huis als zij er is, het is zo vertrouwd.
Het heftige weer noodt tot binnenklussen en ook dat kan geen kwaad, de natuur is ook toe aan natte voeten, en zo grijpt alles in elkaar. Jammer voor de mensen die net nu met vakantie zijn, maar ja garanties op zon bestaan niet.
Het doet me denken aan een vakantie ooit langs oude rivierdijken. Veel wind, elke dag wel regen en vaak niet warmer dan het nu is. En toch een memorabele vakantie al was het maar doordat we verse ottersporen vonden (die toen nog niet geherintroduceerd was) en de beerenburg zo heerlijk smaakte na een natte dagexcursie.
Ik hield een getrouwd vriendje over aan die vakantie over, hij had een vrij huwelijk, die ik toch snel weer looste wegens te aaierig. Een man die aldoor maar aan je wil zitten is niks voor mij.

4 opmerkingen:

  1. Tref je een unieke aaierd en dan loos je hem. Hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook weleens een 'aaierd' als vriend gehad, ze kunnen inderdaad erg op je zenuwen werken (na een tijdje). Hij was ongetrouwd dus niet dezelfde. HaHa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zeg.. ik wil wel juist wel een aaierd hoor!
    Ben ik zelf ook...
    Haha leuk verteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh ik hou juist van knuffelen...Maar goed dat niet iedereen hetzelfde is.

    BeantwoordenVerwijderen