zaterdag 13 juni 2015

Zomerfruit en roze muziek

Flink frisser dan gister, maar toch een flinke hoeveelheid zomerfruit gekocht. Ik kan me er in wentelen en dagen lang op leven, zo heerlijk.
Er staat nu een megafruitschaal op tafel met blauwe bessen, aardbeien,  kersen frambozen en een paar platte perzikken. Mijn snacks terwijl ik naar Pinkpop kijk en luister. Gister was Elbow en, de verrassing , de nederlandse band, Jick Munro and the Amazing Laserbeams, de fokking Body Counts en Slash met een nieuwe band. Veel harde rock, maar o wat lekker.
Vandaag laat ik maar komen, buien, donkere luchten,. maar in huis zonnige snoeperijen en heerlijke muziek.
Dit wordt gewoon een heerlijk weekend.

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke muziek. Kende ik niet. Vind ik altijd zo leuk aan jouw blog. Een hele wereld aan muziek trekt voorbij. Allemaal van hoge kwaliteit. Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Hier ook kersen en platte perziken en de laatste aardbeien uit de kas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat je zo geniet. Ik ook hoor, zeker op zaterdag hier!
    Ik heb net een bakje bramen op met een schepje creme fraiche erdoor... en gisteren rode bessen, zalig!
    Fijn weekend hoor, blijf genieten!

    BeantwoordenVerwijderen