dinsdag 23 juni 2015

Mwah

Zomer zit wel in mijn kop, maar buiten wil het niet erg. Dus straks toch een regenjasje aan als ik mijn vriendin in het verzorgings tehuis ga opzoeken. Nou ja, het is niet anders. De juttersmarkt (zomerbraderie) laat ik maar aan me voorbijgaan want met zulk weer is het daar loeidruk.
Vanmorgen met hulp de zaak aan kant gemaakt en weer twee zakken textiel en kleding voor de kringkloop klaar. Gisteren bracht ik er al een doosje vol keukenrommeltjes en bleef ik weg van de winkel zelf. Wel even naar de A.ctioon, voor onkruidvoegenborstels met steel, voor het verder op orde brengen van het pad in de tuin. Met de brander heb ik al aardig wat weggekregen, maar er moeten nog wat puntjes op de i gezet worden.
Morgen biospullen ophalen en misschien een aansluitend ritje, anders verderop in de week een lekkere rit plannen, want het weer schijnt wat te verbeteren, hoera!



1 opmerking:

  1. 'k Heb toch nog voor de lunch een heel stuk van de voortuin kunnen wieden. Nu piest het hier ook.

    BeantwoordenVerwijderen