woensdag 24 juni 2015

Mag het?

De zon laat zich geregeld zien en de bewolking is niet meer zo spectaculair dreigend als bv gisteren en zelfs de wind is iets milder. Dat spelt tuin voor vandaag. Geen rit, niet fit genoeg. Gisteren had ik mezelf toch overschat. Na een ochtendje meewerken (op mijn oetelige manier) met de hulp, was een rit naar de andere kant van de stad om vriendin op te zoeken wel wat veel en dan op de terugweg toch nog even een stukkie braderie meepikken en dan ga je echt over de kop. Het rare is dat je weet dat je de fout in gaat, maar toch niet meer kan stoppen, het hoofd is niet wijs op zulke momenten.  Enfin het huis is schoon en raakt duidelijk opgeruimder, vriendin was blij met mijn komst, maar had ook geen geweldige dag, weer slikproblemen, nu krijgt ze hulp van een logopediste, die als kenners van het mond/keelgebied oefeningen kunnen verzinnen om deze  moeilijkheden te benaderen en verbeteren. Wat een zware weg gaat ze. De Juttersmarkt , die ik slecht deels bezocht, was niet overdreven druk en wat armoeiig, het lijkt wel of er elk jaar minder kraampjes zijn. Ik kocht alleen een worstje, van een kar met grote keus en heb thuis later een makkelijk maaltje van gebakken piepers en een groenten smoothie gemaakt.  En nu ben ik hangerig en voelt het lijf aan alsof ik gister een grote verhuizing in mijn eentje heb verricht. Dus nu de bio-dingen halen en verder rust in de tent. Ook ok.

2 opmerkingen:

  1. Rust goed uit in je tuin. Ook mooi daar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zijn alweer een week verder... hopelijk ben je weer wat beter!

    BeantwoordenVerwijderen