maandag 11 mei 2015

Zwaar weer

Door alle noodlotsberichten en gebeurtenissen van de laatste week, ben ik zelf ook in zwaar weer terechtgekomen.
Natuurlijk draait het niet om mij, en ik wil het zeker niet naar mij toetrekken, maar mijn lijf reageert altijd heftig op emotionele schokken, dat gaat vanzelf.
Dus treur ik met hoofd hart en lijf.
Wees niet verbaasd als ik eens niet blog, want in deze verdrietige dingen gaat zoveel energie zitten, dat er soms weinig overblijft.
Ik ben druk aan het verwerken en probeer me niet mee te laten trekken. daar is niemand mee gediend.

12 opmerkingen:

  1. Sterkte met alles hoor. Het zijn er ook nogal wat de laatste tijd....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel sterkte zeg! Soms lijkt het wel een golf...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte en gun jezelf de rust die je nodig hebt om hiermee te kunnen dealen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw gezondheid is belangrijker dan je blog. Zorg goed voor jezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zorg goed voor jezelf en neem de tijd en de rust om alles te kunnen verwerken. Er komt de laatste tijd ook veel op je bordje terecht. Veel sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel sterkte hoor, dat is ook nogal wat dat er alweer een dierbare zo ernstig ziek is!
    Pas goed op jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ook al blog je niet...ik zal toch aan je denken.
    Ik herken het helemaal zoals jouw lijf reageert op verdrietige boodschappen.Sterkte...lieve groet,Anneke*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat ontzettend naar. Aan alle goede wensen van hierboven, voeg ik ook de mijne toe. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sterkte! Het is ook wel erg veel, he? :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hoeft ook niet altijd een blij ei te zijn. Verdriet en ellende is er. En voel je. En mag je ook voelen. Doe wat bij je past. Er wordt aan je gedacht, Vlasje.

    BeantwoordenVerwijderen