donderdag 21 mei 2015

Zomers

Eindelijk is het weer weer eens wat zomers. Per 1 juni gaat de meteorologische zomer in en daar hangen we al aardig tegen aan.
Dagje tuin dus, er is zat te doen met dat groeizame weer van de laatste weken.
En passant drogen de wassen ook prima, en dat is mooi meegenomen, wasmand even echt leeg!
De AOW plus vakantiegeld is binnen dus ik ben ook op papier heel rijk. Meteen deels afgeroomd naar spaarrekening, want we gaan het niet over de balk gooien!.
Appie mocht reeds op een bezoek rekenen en de eerste klusjes van de dag zitten er al op. Ik ga dus echt voor een zonnig dagje buiten.


3 opmerkingen:

  1. Verstandig dat je meteen een deel van je vakantiegeld overboekt naar de spaarrekening. Veel plezier vandaag buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van dat zonnetje,het bleef lang weg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het moet aardig lukken, hier is het in ieder geval schitterend weer!
    Ik ga eens kijken of mijn vissen nog leven in mijn minivijvertje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen