maandag 18 mei 2015

Luchtbel

En weer een dagje bubbelen in mijn eigen luchtbel; het keukenopruimproject  verder doen. Ik heb het gootsteenkastje en het extra werkblad met opbergmogelijkheden al gehad. Er is veel weg, er is nogal wat heringedeeld en economischer ingericht en het maakt zeer tevree. Vandaag in elk geval de pannen/schalen bende uitzoeken. Er zijn pannen die ik vrijwel dagelijks gebruik en exemplaren die slecht af en toe uit de kast komen. Idem met opdienschalen en bewaarschaaltjes. Het ligt voor de hand om dat ook zo in te delen.
Gisteren gewassen, een was afgehaald en een grote afwas (ook spullen die uit kastjes kwamen en niet fris eruit zagen) gedaan en dus ook opgeruimd. Ook het keukentextiel uitgezocht en deels voor het asiel in zak gedaan. Evengoed buiten genoten van het zonnetje en de administratie en de ODIN-bestelling gedaan. Was produktief dagje.
Vandaag is het ook badderdag en ik wil een belangrijke brief schrijven aan een geliefd iemand.
Misschien zelfs weer eens wat creatiefs met verf en papier, wie weet. De automatische tuinbegieter doet het weer en dus is het binnenwerk voor mij, maar ik doe het met gepaste arbeidsvreugde. 
Yes, mondaymorning so good to me!

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk positief logje zeg! Je hebt duidelijk zin in de nieuwe week :-).
    Geniet van alles, doe ik ook ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het buiten koud is,kun je zelf voor "warmte"zorgen

    BeantwoordenVerwijderen