woensdag 6 mei 2015

Donkere wolken

Gisteravond kreeg ik een verontrustend telefoontje van een vriend. Een foontje waarmee ik nog even niks kon en kan en dat uiteindelijk kan meevallen of echt erg foute dingen kan inluiden. Met een pilletje sliep ik toch en probeerde vanmorgen weer terug te bellen hetgeen geen resultaat gaf.
Een soort dreigend zoekplaatje dus nog, dat niet prettig voelt.
Vandaag komt de hulp haar vrije dag van gisteren inhalen en komt eindelijk de vrouw de Genoegbladen ophalen (ook geen makkie, bladen weggeven, voortaan ga ik naar de weggeefwinkel die niet naast de deur ligt).
De bioboodschappen moeten gehaald en postzegels gekocht en gebruikt voor een vrij urgente brief over misverstanden ontstaan met iemand die me na aan het hart ligt.
Buiten dreigt regen en ik voel me ook niet supervrolijk.
Maar gisteren wel goed opgeschoten met de keuken/voorraadkast, dat hoop ik snel af te kunnen ronden.
En zo draaien we onze rondjes in de levenscarroussel.

2 opmerkingen:

  1. Sterkte en veel wijsheid met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes en sterkte met het rotnieuws... hoop dat het allemaal meevalt.

    BeantwoordenVerwijderen