vrijdag 15 mei 2015

Dat komt nooooooit meer goed......

De meimaand bedoel ik. Het is behalve een enkele dag, steeds maar een graad of 12 of lager geweest. vandaag halen we de 10 ws niet eens. In het oosten en zuiden  is het duidelijk zachter en scheelt dat wel een dikke jas met hier. Enfin, zeuren helpt niet, gewoon dealen ermee, Dus ga ik straks weer wat energie in de keuken stoppen, want de benedenkastjes en het extra werkblad met bergruimte eronder, moeten nog.
Tja, en dan morgen veel regen voorspeld en tot en met eind juni geven de voorspellingen een niet minder matig weerbeeld. Nog geen korte broek voorlopig.
Jammer want de natuur is nu juist op zijn allermooist, wolken fluitenkruid, boterbloemen en mijn tuin is gewoon een sprookje, wild en achterstallig onderhouden, maar machtig feestelijk!

3 opmerkingen:

  1. We moeten het er maar mee dien hè.. Mijn verjaardag was supermooi, dus ik heb echt geboft!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier in Zuid holland is het supermooi, zoveel zon... Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit net naar het weer in Frankrijk te kijken. Tot dinsdag mooi en dan regen en houtkachel stoken.

    BeantwoordenVerwijderen