vrijdag 24 april 2015

Schone dagen

Vanmorgen vroeg wakker en zag een mistgolf over de stad rollen en weer verdwijnen om plaats te maken voor de zon.
Dat belooft een mooi dagje te worden, waarna het wekend en daarna minder zon lijkt te gaan brengen. Nog even volop genieten vandaag.
Om te beginnen heb ik al gespetterd in mijn 2x in de week bad. 
Even snel bloggen en een bakkie thee en dan de afwas, keuken een beurtje en naar buiten!
Er zijn plantjes gekocht die een beter plekkie verdienen dan de plastic zak waarin ze kwamen. Er zijn stapels tijdschriften die ik opruim en uitzoek in het zonnetje.
Op de tablet kan ik ook verder met cloudopruiming en zo maak ik me toch nuttig tijdens mijn luizen leventje.
Heerlijk vers fruit, tuinkruidenbouillon, een salade en ik voel me een zondoordrenkt en vitamientjes gevuld vat, waaruit ik op mindere dagen kan putten.

2 opmerkingen:

  1. Geniet ze vandaag. Dat doet je tuin de komende tijd van de regen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schrijf je toch heerlijk. Die laatste zin...geweldig. Kijk wel uit dat je niet overkookt!

    BeantwoordenVerwijderen