zondag 22 maart 2015

Zondag zonder zon?

De laatste dagen was het erg koud en nauwelijks zon, en door de noorderwind was het gewoon niet lekker buiten, tenzij flink aan de klus.
Hopelijk gaan we een beetje meer richting zon zonder koude blazerik, want ik ben weer aan lenteweer toe.
IK ben redelijk opgeknapt maar wat voorjaarswarmte zou me zeker goed doen.
Maar dat geldt niet alleen voor mij.
De katten zijn er ook aan toe. Binnenshuis zijn ze af en toe zeer vervelend uit verveling en worden bv uit baldadigheid allerlei voorwerpen met losse poot door de hele kamer verspreid, zodat ik steeds moet uitkijken geen kuitenflikker te maken. Als ze niet bowlen, zijn ze aan het elkaar pesten, en vrouwtje non-stop lastig vallen met aaiverzoeken.
De serre van Buum vordert gestaag en hopelijk zijn we snel van het gebouw af. Mijn interventie heeft er wel toe geleid dat de bouwradio aanzienlijk minder hard staat. Dat is netjes en uit te houden.
De allerlaatste schaatswedstrijden van het seizoen vanmiddag en heerlijke asperges (gister de helft, vandaag de rest) op het menu.
De moestuintjes in de vensterbank worden stuk voor stuk groen (lief toch) en de vinger kriebelen om meer aarde en zaden te verenigen.
Kortom ik loop op de duikplank om de sprong te wagen... de lente in.

2 opmerkingen:

  1. Ja, ik denk dat we er allemaal aan toe zijn... Fijn dat je weer opgeknapt bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk wordt iedereen het een beetje zat, die wind en die kou. Ik hoop dat het snel echt lente wordt!

    BeantwoordenVerwijderen