donderdag 5 maart 2015

Weer zo' n dag

Net als gister geen dringende dingen buitenshuis, dus met een lege agenda geniet ik van de taakjes en gewenste daginvullingen die zomaar voorbij komen.
Jongens, het leven is prachtig. In de nestkastjes kun je met camera's meekijken naar de lente, (oei sommige mensen niet kijken, niet fatsoenlijk!), in de iep voor mijn huis hebben de tortels hun liefdesnestje klaar. De buurman gaat juist zijn nestje uitbreiden (er komt een serre bij) en in de tuin bloeit er al wat, steken andere planten en kruiden voorzichtig hun kopjes op en de katten trekken al een deel van hun winterjas uit, ook binnen trouwens.
Ik heb steeds meer zin in salades en fruit en de schaatsers trekken al snel hun schaatspakken uit om een wielrenoutfit aan te doen (niet kijken hoor).
Kortom de wisseling der seizoenen is merkbaar en geeft mij weer grote vreugde.
Niks om je neus voor op te halen, ikke niet tenminste. 


1 opmerking:

  1. grappig,dat je spijsvertering ook de lente voelt. Ik heb vooral trek in salades met groen.

    BeantwoordenVerwijderen