woensdag 18 maart 2015

Storingen

Wat een bericht, mijn WiFi doet het niet meer en Z.iggo biedt geen oplossing (alles geprobeerd, dan zal het wel een signaalverstoorder zijn.....ja kom daar maar eens achter en wat doe je er dan aan?). De lieve vriend die altijd helpt als er problemen op dat gebied zijn, moet morgen op voor zoveelste oogpeutersessie, dus kan ook niet zomaar even dingen voor me veranderen, gevolg geen tablet bereik en i-tv doet het niet. Gewone tv en pc hebben geen problemen maar ik mis de andere mogelijkheden meteen.
Enfin alles zal zich wel oplossen.
Gister even bij vriendin, die in bestraaltraject zit, langsgeweest, en ja het is heftig en ja ze houdt zich heel goed.
Nu even stemmen (als het maar geen regering of directe oppositie is, maar een partij die  echt mens , dier en milieu boven geld stelt) en de bioboodschapjes halen.
Dikke mist hier, dus nog geen lekkere tuinsessie, al knap ik, zo lijkt het, wel wat op.
We gaan er maar weer tegenaan.


4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je opknapt. Ik stuur je een zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mist in de ether?? Hier hetzelfde, met dezelfde provider; maar even iets anders gaan doen dan op het web dingen uitzoeken en opzoeken. De was ophangen. Nog wat zon erbij zou fijn zijn!
    Zijn die partijen er dan? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg vervelend, ik was gisteren bij 2 adressen om te helpen met iets op de computer, hadden ze allebei geen internet van Z.iggo.. Later bleek het een storing te zijn rondom Zeist... Was wel snel weer opgelost.
    Fijn dat je weer wat opknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijn dat je opknapt!! en die tuin ... die is geduldig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen