woensdag 25 maart 2015

Maartregen

Van meiregen ga je groeien zeggen ze, maar van maartregen? Geen idee, maar wel lekker fris op de toet.
Haalde de bioboodschapjes en wat aanvullingen bij De T.uinen, waar ik een klantenkaart kreeg aangeboden. Meteen al meer dan 3 euro verdiend!
Het is inderdaad fripsjes, maar niets wat een warme kop thee en een kom  dampende havermout niet kan verhelpen, dus right on.
Gisteren de belastingaangifte ingevuld, maar nog niet verzonden om het nog eens rustig na te kijken aan de hand van diverse tips. Als dat klaar is kan de administratie ook weer geminimaliseerd worden en vandaag staat toch al in het teken van papier, want morgen komt de oudpapierophalert langs en kan ik meteen wat  overbodig spul kwijt. Zo is er elke dag wel iets af te strepen op mijn Wunderlist en is de indolentie van niet-lekker zijn aardig afgeschud.
Ik voel me redelijk fit en de energie is weer wat op peil aan het komen.  Eet erg groen en vers (nog meer dan anders) en ben daar ook op belust als een zwangere vrouw, dus het systeem zal het nodig hebben.
Hoe zuiverder ik eet, hoe beter het lichaam communiceert over de behoeften. Ik luister en pas mijn maaltijden aan.
Net zoals ik al aardig kats spreek en versta, is mijn lichaamstaal steeds duidelijker voor me.

4 opmerkingen:

  1. Oh wat klinkt dat allemaal weer positief... inspirerend hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik merk ook dat mijn lichaam blij is met mijn besluit veel meer groenten te eten. Als ik het achterwege laat, zorgt het ervoor dat ik er wel weer aan herinnerd word. Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bedankte voor die klantenkaart. Maar nu ik dit lees,zal ik me er eens in verdiepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prettig als je zaken af kunt strepen hè...

    BeantwoordenVerwijderen