maandag 23 maart 2015

Klussen

Vandaag, na een dag of tien ziekig, hangerig, en pufloos gaat het gas er weer een beetje op. Ik heb een hele kluslijst en daar wil ik een bres in slaan.
Tegenwoordig gebruik ik wunderlist omdat die zowel via Android als Linux als Windows (en IOS)  werkt. Ik tik lijstjes in, en check geregeld. Haal vervulde taken weg en kan een alarm instellen of een datum als dat nodig is en er kunnen aantekeningen bij. Mooi systeem. Je zou het zelfs met meerderen kunnen  gebruiken door te delen, maar dat is voor mij niet  van toepassing.
Enfin, de lijst groeide alleen maar de afgelopen week en nu wordt het tijd om te strepen.
Ik ben al ter badde geweest, heb een was opstaan en een afwas in de week.
Geeft toch wel een beter gevoel als je weer wat kan doen.
Ben van plan om deze week te doen of het echt voorjaar is, meewerkend weer of niet. Dus af en toe een kleine tuinklus, en verder binnen aan de opruim. Erop uit als het kan en frisse moed.
Ga proberen klimopafwasmiddel te maken ( 50 gr fijngehakte blaadjes in 1 liter water 10 minuten koken en zeven) en heb nog aardig wat leeswerk (misschien voor in t zonnetje). Het schaatsseizoen is afgesloten en ik ga dus ook weer in een andere modus. Voorjaar.... here I come!

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je alweer wat klussen kunt oppakken! Het vroor vanochtend nog bij ons maar de dagen lengen al flink en de vogels zingen ons 's ochtends wakker. Het wordt nu echt voorjaar. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen