zaterdag 7 maart 2015

Handwerkclub

Dankzij alle lieve, steungevende, humoristische en nuchtere reakties op mijn blogjes van de laatste week, kan ik de lol van zowel bloggen als mijn eenpersoonshandwerkclubje weer inzien. Weg met sluiers en oordelen, ik ben weer redelijk onbevangen terug op het nest.

Vanavond schaatsen (vanuit Canada, vandaar de avonduitzending), geen soep nodig, al ga ik voor morgen wel een heerlijk licht thais kippensoepje maken, omdat het dan al om 1800 begint.
Vanmorgen de markt bezocht voor wat extra fruit en tulpen.
Wat een scam dat weerbericht. Zacht tot 15 graden,  lenteweer. Nou, ik zit hier half verkleumd bij te komen, want  in Den Helder staat een superkoude wind. Meer chocolademelk bij de kachel op hoog weer, dan lekker in de tuin rotzooien en in een zonnestoel lunchen weer.
In een van de winkelstraten zag ik een mooi kolkje van bladeren en plasticzakjes rondwervelen, maar dat was niet mijjn verwachting.
Enfin met krant en thee is het ook wel goed uit te houden, maar ik had het anders in gedachten.
Weekend!!!

3 opmerkingen:

  1. Wij zoeken een plekje in de zon en uit de wind. Er moet nog veel geruimd worden in de tuin.
    Fijn dat je zoveel support hebt gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als er al dagen van tevoren gejuicht wordt over komende lentedagen,wacht ik meestal maar af. En ga straks met winterjas aan en muts op naar de dijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gevoel voor humor ben je in elk geval niet kwijtgeraakt !!

    BeantwoordenVerwijderen