dinsdag 31 maart 2015

Foei wat een woei weer

Gisteren viel de wind me niet echt tegen, ik durfde zelfs even op de scoot naar de wat verderop gelegen Appie te gaan, want ik was door een aantal dingen echt heen.
Maar vandaag is het erger, dus blijf ik ook nu maar weer binnen. Een omvergeblazen scoot rijdt niet lekker.....
Vanmorgen was de hulp er en heb ik mijn adresboekje eens goed opgeruimd. Allerlei losse dingen in een enveloppe aan de binnenkant kaft geplakt, alles weg wat oud en niet meer geldig was en dat scheelt al een bult papier. Ook een bewaren-en-nog- op-te- bergen-bakje vol papier werd leeggemaakt en zo ruimt het weer lekker op. Kleine klusjes, grote tevredenheid.
Morgen komt vriendin N. langs en ik hoef eigenlijk alleen aan het einde van de week nog wat kleinigheden in te slaan voor de Paas. Doe er niks aan, maar er moet gewoon gegeten en geleefd worden.
De energie is eindelijk weer wat in de lift en dat voelt heel goed.
Zo rommel ik maar wat aan in mijn kleine wereldje en ben ongeloofloos tevree.

4 opmerkingen:

  1. Heb je goed dat je binnen blijft hoor, het gaat hier al hard dus bij jullie natuurlijk helemaal.
    Lekker zo'n opruiming van papieren, je hebt zo een heleboel bij elkaar als je niet oppast.
    Fijn dat de energie weer terug aan het komen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naar buiten gaan is blijkbaar geen goed idee, dus idd dan maar lekker binnen blijven. Ik ben ook altijd blij als ik weer het een en ander op zijn plek heb... voelt opgeruimd in je hoofd ook dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om opruimklusjes gedaan te hebben!
    Ik geniet er van dat ik mijn blog hiernaast zie staan, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen