zaterdag 14 maart 2015

Close dancing

It all in the game van Tommy Edwards is zo'n einde van het bal liedje, als er close gedanst werd omdat het grote naar huis brengen met de (nieuw verworven) liefde, zo kon beginnen. Mijn school grensde aan een park, met bankjes en nodigde uit tot een nazit.Romantiek ten top.......
Edwards was een gerenommeerde R&B zanger en werd maar 47 jaar oud. Dit was zijn grootste hit.

"It's All In The Game" 
 
(Carl Sigman and Charles Gates Dawes) 
 
Many a tear has to fall
But it's all in the game
All in the wonderful game
That we know as love
You have words with him
And your future's looking dim
But these things
Your hearts can rise above

Once in a while he won't call
But it's all in the game
Soon he'll be there at your side
With a sweet bouquet
And he'll kiss your lips
And caress your waiting fingertips
And your hearts will fly away

Soon he'll be there at your side
With a sweet bouquet
Then he'll kiss your lips
And caress your waiting fingertips
And your hearts will fly away

12 opmerkingen:

  1. Een zalige zwijmel. Heel lang niet gehoord. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk nummer. Ik was dan wel nog niet geboren i n 1958 maar ik ken het wel.
    Geweldig om het terug te horen dank je.

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal nieuw voor mij, maar kan me je schuifelen op dit nummer goed voorstellen. En de nazit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een zwijmelaar zeg! Heerlijk om weer te horen, dezelfde soort herinneringen komen boven bij mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi! Had 'em heel lang niet gehoord. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijke zwijmel,luisteren met gesloten ogen.

    Fijne avond,
    groetjes, ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zwijmelnummer..... al heel lang geleden dat ik hem hoorde, daarom des te leuker !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schuivelde jij in '58 al door de gymzaal van de HBS???? en zat je dan op dezelfde bankjes waar ik 20 jaar later mijn broodjes op at in depauzes? Zo grappig als ik daar zo aan denk.
    Fijn liedje! Echte zwijmel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echte zwijmel,mij totaal onbekend maar dat is heel normaal hoor in mijn geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor mij onbekend, maar wat een heerlijk zwijmelnummer. Prachtige keuze.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Meteen herkend, deze melodie en zang, zonder dat ik er een naam bij wist!
    De melodie schijnt geschreven te zijn door een latere vice-president van Amerika...
    Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen