dinsdag 24 maart 2015

Beste beentje voor

Gisteren alle taken die ik echt wilde doen, af kunnen strepen. Heerlijk!
Nu is  hulp M. bezig mijn bed te verschonen en de slaapkamer een beurtje te geven en zit ik even achter de pc. Mijn lijstje is nog vol met andere iets minder dringende zaken, zodat ik me niet zal vervelen en gelukkig is dat leeggelopen-ballonnetjes-gevoel van afgelopen week weer verdwenen,
Het isd roog, regen voorspeld, maar nog niet in aktie, dus kan er redelijk wat handen uit mouwen gestoken worden, misschien zelfs een aanvang met de Belastingen gemaakt worden(ssshhh, is altijd een rots om tegen op te zien maar die achteraf meestal een klein heuveltje blijkt te zijn).
Genoeg getypelt, tijd voor aktie........!

4 opmerkingen:

  1. Sterkte met de blastingen. Ik heb alles een paar dagen laten bezinken en ga straks de ingevulde aangifte versturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow jek de belasting ja....moet ik ook nog doen, bleg.
    Fijn dat je weer wat opknapt!

    BeantwoordenVerwijderen