dinsdag 10 februari 2015

Van ezels en stenen

Lekker wassen en dan is ie klaar en wil je de frisse was ophangen, deurtje open en plets, het water stroomt eruit....... Filter vuil.
En de vorige twee keren dacht ik al, hij droogt niet zo goed, moet nodig de filter eens schoonmaken, en dat goede voornemen verdween weer op slag.
Enfin, zeiknatte badkamer  (die filters zitten zo laag dat er geen emmer onder past en teiltjes zijn te klein......) en de was een uur later buiten, natte sokken en sloffen en broekspijpen en de p.in op mijzelf.
Wat een muts om dit weer eens op te lopen(is dus niet de eerste keer). Meteen een herinnering in mijn E-agenda gezet voor over drie maanden.
Al doende leert men misschien?

6 opmerkingen:

  1. Arme jij. Ik zal zelf ook weer eens het filter controleren. Goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zat dat filter 10 cm hoger, dan kon er met gemak een teiltje onder; het lijkt alsof dit een ontwerpfoutje is. Herken je steen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat je het zegt. Ik probeer het elke maand te doen aan het begin van de maand. Maar heb het in februari nog niet gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet bekennen dat ik hoogstens 2 keer op een jaar de filter van de wasmachine uithaal maar er zitten daar amper wat pluisjes in. Onze wasmachine heeft onderaan een darmpje zitten waardoor ik eerst het water kan laten aflopen vooraleer ik de filter uithaal. liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o ja dat is hier ook zo'n ramp. De wasmachine is hier helemaal ingebwoud in de keuken en het is elke keer een operatie om dat filter vrij te maken zodat we het leeg kunnen halen.
    Balen van je energie, niets vervelender dan gedoe met water en wasmachines (of vriezer, ook zon gedoe)

    BeantwoordenVerwijderen