woensdag 4 februari 2015

Kijk nou

Prachtig weer, blauwe lucht, zonnetje, sneeuwklokjes, ruziënde vogelen, een voorproefje van de lente.
De ODINboodschappen zijn binnen, en er is een rondje gereden, om mijn eigen conterfeitsel te ontdekken in een etalage, terwijl vrijdag de opening van dit fotoprojekt pas plaatst vindt.
De Turkse super is verhuisd naar een ruimer pand, de kerk wordt ontdaan van zijn steigers, dus de opknapbeurt is bijna klaar. Zo zie je nog eens wat!
Gister een behoorlijke offdag omdat ik de ganse nacht druk was met wc bezoek, een vleugje virus? Had niets,  dieetmatig gezien, gedaan om dit te verklaren.
Maar ik ben weer leeg en fris en een beetje slap, hoef ook niet zoveel.
Dus kan ik vandaag rustig op stoom komen.
En nu ik weer thuis ben komen er dreigende grijze luchten tevoorschijn, alsof ze netjes op me gewacht hebben. Dank jongens, das heel netjes, barst nu maar los. Ik zal een helend thee-tje en wat probiotisch voer tot me nemen en even uitpuffen van mijn mooie ochtendrit.

Poezzersd... er is een schoot vrij........

3 opmerkingen:

  1. Wel maf hé, die 100 soorten weer op een dag. Tussen de hagelbuien door krijg je soms inderdaad al een glimp van de lente. Ik probeer die momenten zoveel mogelijk te pakken om er even op uit te gaan, maar soms is de timing net verkeerd...

    Wat een geinig filmpje. Ik was net een beetje chagrijnig, werd er helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier is het elke 5 minuten compleet ander weer, ik kijk er naar en verbaas me...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk nog even naar de titel van je blog van gisteren, Dan zijn je darmklachten meteen verklaard :)

    BeantwoordenVerwijderen