donderdag 29 januari 2015

Het oog van god

Zo noemen ze dat geloof ik, als er tussen donkere wolken opeens een soort licht gat lijkt te ontstaan vaak in de vorm van een oog. Dat was precies wat ik vanmorgen zag, voor er heftige hagelbuien losbarsten. Aangezien de wolken om het gat heen zwartig-donkerblauw waren, was het zeer opvallend.
Zoiets dus, alleen was vanmorgen ook onder de opening alles zo donker.
Ik beschouwde het maar als een goed voorteken (niet dat ik in zwarte katten- onzin enzo geloof) voor een vredige voortzetting van een week die dankzij het plotse afhaken van M. wat roerig begon.
Gisteren was het heel gezellig met vriendin A. en was mijn boerenkoolsoepje zeer geslaagd.
Enorm goed geslapen , een nieuwe launcher op mijn tablet gezet en mijn Ubuntuversie op de desktop ververst, schone start. Er draait een wasje en ik heb vele plannen voor lekkere in- huisbezigheden (weer te onstuimig voor ritjes) en er draait lekkere muziek. Geen reden om niet heel vrolijk te zijn en dat ben ik dan ook.Ik ben een serialoptimist, zoals ik onlangs las.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk toch,om onder de meeste omstandigheden je tevreden te voelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dat soort wolkenluchten. Daarvoor moet je echt aan de kust wonen.

    BeantwoordenVerwijderen