woensdag 14 januari 2015

Calm after the storm?

Vanmorgen weer geen storm en zelfs geen regen, nou ja daarnet even een buienflardje, maar dat mocht haast geen naam hebben
Weer op pad geweest. Action, de Turk en ODIN stonden op het programma en dat heb ik naar genoegen afgewerkt. Ok het was koud, maar heb warme jas, sjaal, muts en handschoenen, en de wind was niet afwezig, maar het was veilig en helaas geen zon vanmorgen, maar hopelijk lichttherapeutisch genoeg.
Ik ben nu thuis bij mijn lekkere kacheltje, liefdevragende katzels en er is hete thee, terwijl de koelkast goed gevuld is voor de verwachte twee stormachtige dagen en ik weer werkende puntenslijpers heb (de oude bleken allemaal verroest na de brand), gesso, en andere  levensnoodzakelijkheden. Er is lamsvlees voor een lekkere maaltijd en genoeg voor een stoof voor dit weekend (schaatsen), de fruitschaal is opgetopt met vitamientjes en ik voel me stukken beter dan de afgelopen dipweek. Jubel en hoezee, dus.
Vlasje is back in town!


2 opmerkingen:

  1. Dit is door-waai-weertje. Ik heb eens diep geademd zonet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haaa die Vlas!
    Ik kan natuurlijk niet zeggen "laat alles maar lekker waaien", haha.
    Fijn dat je dip weer weg is.

    Oef, morgen weer windkracht tig, maar dat kunnen we hebben.
    Geniet van het schaatsen en laat die papierhunkeraars de boom in gaaan.
    Goeie mail van je! En nu maar hopen dat het helpt.
    Heee, welcome back.

    Veel groetjes, Jennifer

    BeantwoordenVerwijderen