maandag 12 januari 2015

Brief

Papieren klaar en brief erbij ook. Een fragment;

Jullie maken het een eenvoudige burger die een collectieve verzekering wil afsluiten, niet makkelijk. Velen zullen dit niet tot stand brengen kunnen en eventuele mantelzorgers zullen ook niet op zo'n klus zitten te wachten. Kan het echt niet eenvoudiger? Of is dit een bewuste taktiek om mensen af te schrikken? Voor mij, een kankerpatiënte ( ook bij de Dienst bekend) , is het een grote belasting zulke procedures te moeten doorlopen.


Graag zou ik U nog wat vragen: Wat doet de dienst in vredesnaam met al die papieren, na inzage? Wordt daar een grote barbecue mee aangestoken jaarlijks? Dan zou ik graag eens meedoen.
En is dit wel in overeenstemming met het milieubeleid van de Gemeente Den Helder?

Nu nog minder wind, want 7 is teveel risico. Dan kan ie gepost.


5 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je het nu naast je neer kan leggen. Je deed wat je kon en ietsje extra. Instanties... ze kunnen voor zoveel onrust zorgen! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Harstikke goed, kritiek humoristisch brengen, dan blijft men met aandacht lezen. Laat je ons de reactie, zo die er komt, ook weten?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed van je om het zo in de brief er bij te zetten! Want ze maken het inderdaad heel lastig. Toevallig zie ik dat ook altijd bij mijn nicht die er ook helemaal gek van wordt soms al die paperassen die meegestuurd moeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een brief op zo een ludieke manier geschreven gaat volgens mij sneller en beter gelezen worden dan een gewone opsomming van de feiten...wat heb je dit weer goed gedaan! liefs en nu maar hopen op een goeie reactie! ik duim alvast mee.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen