donderdag 15 januari 2015

Binnen

En zoals al verwacht, waaien de haren weer van je kop zodra je je neus buiten de deur steekt. Het plastic afval buiten zetten? Dacht het niet! Als ik zelf al niet omwaai, of de scoot, dan zullen de zakken door hun geringe gewicht wel het luchtruim kiezen en dat is niet echt milieuvriendelijk.
Gewoon binnen blijven en lezen, crea doen en lekker lui zijn.
Morgenmiddag zou de wind weer gaan liggen en dan voor langere periode, dat is te overzien.
Ik heb wel dingen te overdenken; waarom schoot ik zo in de stress door de papierwinkeltoestanden? Waarom zo overweldigd door de negativiteit in het nieuws? Waarom is mijn energie weer grotendeels weg?
Altijd goed om te kijken naar de oorzaken, want dan valt er misschien iets uit te leren.
Verder verwen ik mijzelf gewoon vandaag en dat mag ook.

3 opmerkingen:

  1. Met deze muziek heb je mij in elk geval ook zeer verwend. Hoop dat je creativiteit meteen je energiepeil doet stijgen. Maar met lekker toegeven aan lui zijn is natuurlijk ook niks mis.Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij komt er wel achter,wat er speelde. Geniet van je verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe even flink met je mee en ben verheugd over jouw goede nieuws dat de wind een tijdje weg blijft. Die piepwind maakt me zo zoetjes aan doodnerveus :(
    Kacheltje aan en cocoonen maar.
    lieve gr

    BeantwoordenVerwijderen