zondag 14 december 2014

Update

De opruimerij gaat gewoon door. De boekenstand is nu 1425 en de allerlaatste doosjes/plankjes zijn nu aan bod. De kratten worden ook leger en ik ben bijna zover dat ik de boekenkasten opnieuw kan inrichten met de overgebleven boekenschatten. Er is nog aardig wat losse troep die er allemaal verzeild is na de brand, die nog uitgezocht moet worden en ook de kleding en linnengoedkasten mogen even door genomen worden op bruikbare spullen. Ook beneden is er een krat met spulletjes leeggekomen, de laatste die hier nog stond, gevuld met voornamelijk spullen om in op te bergen, ladenverdelers, doosjes, mandjes ed. Een deel is naar boven, omdat het daar nog goed van pas kan komen en ik vond nog wat spulletjes die me dierbaar zijn, en die mogen blijven.
Nog eenmaal de ophaaljuf bellen en dan zit ik er voor de kerst netjes bij.
Het minimaliseren (wat bij mij meer neerkomt op wegruimen van teveel) gaat echt nog wel door, maar ik vind zelf dat ik grote stappen heb gemaakt.
Op de pc ben ik bezig allerlei nieuwsbrieven en andere ongewenste mail op te zeggen, zodat ook daar meer overzicht komt.
Nu schaatsen en heerlijk met de kont op het schaap.

3 opmerkingen:

  1. Schaatsen met je kont op een schaap! Ik doe het je niet na.☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat laatste vraagt natuurlijk om de bekende vachtjesfoto. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij goed bezig Vlasje! Die opruimeritis heeft wel hard toegeslagen ....
    Ik zie je al zitten op je schaap ;-
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen