zaterdag 20 december 2014

Stiltezwijmel

Omdat ik ook van jazz hou, luister ik er regelmatig naar. Ooit zag ik in Amsterdam in een  kroeg Chet Baker spelen en dat is een dierbare herinnering, wat was die man een fenomeen. Toen al shabby, een wat getekende junk, maar een engel zodra hij zijn trompet aan de mond zette.
Omdat ik komende week mijn kerst-stilte-retraite-aan-huis in ga voor 14 dagen, dit prachtige nummer.
Iedereen heel fijne dagen gewenst  en al vast het allermooiste jaar van je leven!

12 opmerkingen:

  1. Jij fijne,rustige dagen gewenst. En een goed 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een CD van Chet Baker is het eerste wat ik van vriend kreeg, we draaien hem nog zeer vaak.

    Fijne tijd en ik zal je dagelijkse bijdrage missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je een zalige rustperiode en alles wat je ervan verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan hoef ik even niet rond te kijken of ik je zie toeren :)
    Geniet van de rust Vlasje
    fijne dagen

    lieve gr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De muziek klinkt lekker .Geniet maar lekker van je rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. inderdaad onvergetelijk!

    Ik wens jou toe dat de toekomst in al diens glorie voor jou eveneens onvergetelijk zal worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van je rust en met dit nummer heb je een mooie start gemaakt.
    FELIZ NAVIDAD y un Próspero Año Nuevo 2015 con mucho salud.
    Salu2 Albert y Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne tijd gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet van je kerst-stilte-retraite-aan-huis en ik wens je alle goeds voor 2015.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blijft mooi die Chet. Wens je stilte, inzicht en ontspanning.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie verstilde zwijmel...
    Ik wens je een stille kerst toe...

    BeantwoordenVerwijderen