woensdag 17 december 2014

Novemberig

Straks moet ik langs de bieb en de groentenwinkel (biotas) en ik heb er nog helemaal geen zin in. Het zal ws wel meevallen met mijn warme jas enzo, maar dit is eerder kachelweer voor mij.
Enfin, bij thuiskomst extra prettig natuurlijk.
Vrijdag is de begrafenis van de moeder van protegé en ik ben met klem verzocht te komen. Vandaag en morgen dus allerlei klusjes aanpakken voor een schoon en opgeruimd huis voor de retraite tijd. Het gaat nu snel!
Tijdens mijn onderduik zal ik wel contact met protegé onderhouden, die mij  nog even nodig heeft. Of ik zal bloggen is de vraag, het moet niet, maar mag wel en ik kijk vooral naar mijn eigen behoefte. Ik zal misschien niet alles lezen van anderen en ook op FB een poosje nogal non-aktief zijn, maar helemaal weg ben ik echt niet. 24 december tot en met 5 januari hoop ik toch vooral in mijn eigen hoofd en hart te duiken.En daar heb ik wel helemaal zin in!!

2 opmerkingen: