dinsdag 16 december 2014

Loodjes

De laatste periode voor Kerst, voor mijn verjaardag, de laatste weken voor Nieuwjaar, het is een afsluitperiode.
De laatste boeken worden idd morgen opgehaald en ik schiet op met mijn bovenkamerprojekt.
Protegé heeft de draad goed opgepakt hier en is van alles aan het regelen voor de uitvaart van moeder en om zijn eigen leven weer op de rails te krijgen. Heel verstandig en bewonderenswaardig bezig. Trots op hem.
Ben inmiddels een beetje gebombardeerd tot moederoverste van een supportgroep. Grappig.
Deze laatste loodjes wegen helemaal niet zwaar, er komt zelfs steeds meer lichtheid in mijn leven.

3 opmerkingen:

  1. Knap hoorn zo rond de kortste dag van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je trots kunt zijn op je protegé, moederoverste! Je mag ook trots zijn op jezelf met je letterlijk en figuurlijk opgeruimde bovenkamer. Ik ga je tijdens de retraite missen maar wens je alvast rustige, mooie dagen toe vol met overdenkingen. Die ga je vast met ons weer delen. Heb het goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees je blog al een tijdje. Ik wil je even zeggen dat ik je een prachtig moedig mooi mens vind. Fijne retraite.liefs Silvia

    BeantwoordenVerwijderen