donderdag 18 december 2014

Goeie start

Lekker bijtijds wakker, even nagesudderd in bed. Boven weer wat opgeruimd, gebadderd, was gedaan. Protegé checkt elke dag even in per telefoon of FB om te melden hoe het gaat en wat zijn plannen en eventuele problemen zijn.
Nu kan ik vandaag nog wat boodschapjes doen en wat klooien met spullen opruimen beneden en het evengoed rustig aan doen. Lekker gevoel!
Heb inmiddels aardig wat retraite leeswerk verzameld, o.a. het boek Stilte als antwoord van Sara Maitland als ultiem inkeerboek.
Nog even nadenken over mijn nieuwjaarswens dit jaar en in rust en vrede verder met de dingen des dags.
Dit 65ste levensjaar heeft veel goeds gebracht en dat verlicht elke dag mijn pad.

2 opmerkingen:

  1. We gaan wederom aardig gelijk op... ;-)
    Ben ook weer begonnen dit boek te herlezen, zo de moeite waard.
    Knuffel van mij en een lik van Boaz!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag vlasje,
    zou jij me aub je mailadres door willen mailen,
    klaprooske(apenstaartje)gmail.com

    dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen