woensdag 3 december 2014

Braaf

Wat was ik weer braaf vanmorgen, stapel boeken verzameld (hoi hoi, het einde komt in zicht), bioboodschappen gedaan, grote boodschappen gehaald en een dik afwasje weggewerkt en het is nog maar 11 uur.
Maar het voelt zeer deugdzaam en geeft ruimte voor andere dagvullingen en/of klusjes met een tevreden hart.
Vandaag een stoofpotje linzen maken dat morgen verder mag als soepbasis (crea koken), een pakje voor behulpzame buren voor vrijdag maken+vers en tussendoor lezen en uitzending gemist kijken. Ik zie tegenwoordig vaak programma's pas overdag, als rustmoment tussen het klussen door, want 's avonds lees ik vaak liever.
Dat bevalt beter, want minder onrust in de avond en overdag lekker rusten en even ontspannen met een goed of leuk iets.
Het is buiten koud, maar lekker fris in het gezicht en als je dan thuiskomt smaakt een kop thee of soep extra lekker, natuurlijk.  Kortom ik ben weer ( voor anderen waarschijnlijk strontvervelend) heppie. Kan het niet helpen, het is gewoon zo.

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk,zo'n lange vrije dag voor je. Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wees jij maar fijn heppie, daar geniet ik dan weer van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iemand die zich goed kan vermaken, geniet van de kleine en grote dingen van het leven en dat ook deelt, zichzelf goed kent en daar naar handelt en een ander ook wat gunt en geeft is NOOIT strontvervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat verveelt toch nooit. Er kunnen niet genoeg blije mensen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen