zondag 14 december 2014

Beeeh, wat een kado

Er staat sinds kort een schapenwolkraam op de markt en toen ik er langsreed, zag ik wondermooie schapenvachten hangen. Ik ben er al lang verliefd op en zag nu een prachtige grote, bruine met wat lichte vlekken, hangen en viel als een blok. Kortom, ik heb hem gekocht voor op de bank en als verjaarskadootje aan mijzelf. Ook de katten zijn er weg van.
 Wat een luxe gevoel is dat, zeg!
Mijn komende levensjaar, ik word 66 wat bijna het duivelsgetal is hihi, zal in elk geval geen zere , kille billen geven!

Gisteren hoorde ik ook dat helaas de lieve moeder van mijn protegé is overleden en dat hij vervroegd naar huis komt. Hij zal veel steun nodig hebben de eerste tijd, dus pas ik daar met liefde tijd voor in tijdens mijn retraite. 

2 opmerkingen:

  1. Ik heb er eentje (zwart) meegenomen uit Ijsland deze zomer en vind het zalig; lekker warm en zacht op de bank. Groet Élisabeth

    BeantwoordenVerwijderen