dinsdag 18 november 2014

Working

Nog steeds gaat de opruim boven verder. Vandaag weer 25 boeken uitgewezen. Morgen worden 5 of 6 dozen afgevoerd. De hulp kijkt haar ogen uit en is waarschijnlijk degene die de meeste verschillen waarneemt.
Zelf ben ik vooral blij dat het nog steeds doorzet.
Ruimte in mijn hoofd en ruimte in mijn hart.
De winter is nu echt in aantocht. Ik geniet van de nachten, donker en warm onder mijn dekbedje. De dagen, kort maar intens en veel gezelligheid in huis. Steeds meer lichtpuntjes naar mate het duister valt, o wat knus!
Heerlijke soepen en andere warme gerechten. Geuren van kaneel en kruidnagels, appel en zuurkool.
Tja, mij straf je er niet mee.....

1 opmerking:

  1. Ik lees je blog al een tijdje nu, maar diep respect voor hoe je je huis aan het opruimen bent! Erg knap!

    BeantwoordenVerwijderen