maandag 10 november 2014

Gestage stromen

Nog steeds gestage stromen huisverlatende boeken, vandaag weer ruim 25 stuks verzameld. Ik werk met ronde aantallen omdat het dan beter bij  te houden valt, maar vaak zijn het er net iets meer.
De boekenkast beneden en het wandmeubel zijn heringericht en van vreemde smetten vrij, de slaapkamer idem en dus tijd om naar het hoofdstrijdtoneel, de voorkamer boven, te vertrekken, waar ook nog veel dozen met spullen uit de brand staan en dozen met LPś, maar eerst wat ruimte creëren voor het bibliotheekwerk, dat ruimt tegelijk al aardig wat boeken op. Yes yes yes, I like like that! Nooit gedacht dat ik binnen 14 dagen al zoveel zou bereiken. Het wordt tijd om weer een FB oproep voor boekenliefhebbers te plaatsen.
Nou heb ik ook veel mazzel met het feit dat de buik zich perfect gedraagt (voor wie het echt wil weten: 3 of 4 op de stoolchard...)en de energie nogal makkelijk heropgeladen wordt dezer dagen. Het helpt waarschijnlijk dat ik een paar (inmiddels) bekende stoorfactoren uit mijn dieet heb verwijderd.  Ook de supplementen die ik slik zullen meehelpen. Wandelbuum is de hele week al snotverkouden en was hier een paar keer om spullen en dozen te helpen verplaatsen, waardoor ik toch vlak naast hem stond, maar (klopt af)nog geen teken van gesnotter. Voor mij een sein dat mijn gezondheid er wel bij vaart!


4 opmerkingen:

  1. Nu ben ik even nieuwsgierig, wel stoorfactoren heb je verwijderd uit je dieet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoals ik al schreef, chocolade, slechts zeer zelden kleine beetjes, idem voor non-gluten granen, gewone koeienzuivel (wel wat schaap of geit). Dus laag koolhydraat al eet ik wel fruit (ook wat gedroogde zuidvruchten). Als ik zeg weinig, dan af en toe en niet meer dan 1 tot 2 eetlepels ongekookt wb de granen, 1 of 2 stukjes chocola, eenachtste tot een kwart liter yoghurt . Wel acidofiluscapsules, magnesium, lijnzaadolie en div vitamines. Hoog-koolhydraat fruit of zuidvruchten altijd in combi met extra vezels.
      Maar het zal voor iedereen anders zijn.

      Verwijderen
  2. Jij doet in korte tijd,waar ik jaren over gedaan heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaat dat supergoed zeg! Lekker veel ruimte en dan gaat het ook nog goed met je buik. Super!

    BeantwoordenVerwijderen